[software-liber] Re: Propunere concretă: Cum vad eu viitorul GSL

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Lun Mai 4 10:40:34 EEST 2009

În data de 3 mai 2009, 22:43, Ciprian Cucu <cucu.ciprian la gmail.com> a scris:
> Eu mă pot implica în ideea în care se stabilește clar ce e de făcut, iar pe
> lista aia regăsește ceva ce aș putea face în / din Alba Iulia.
>
> Asociația mi se pare importantă (și am mai zis asta) în principal pentru că:
>
> se pot accesa diverse fonduri pentru proiecte de dezvoltare / promovare SL
> (eventual în colaborare cu parteneri - universitati sau institutii de
> cercetare)
> se poate face lobby la nivelul administrației locale / centrale (pentru că
> reprezinți o entitate legal constituită)
> se pot obține sponsorizări pentru conferințe, prezentări, publicări de
> [...]

Ciprian, cunoști inițiative sau grupuri locale în Alba Iulia care au
ca interes software-ul liber ?
Dacă da, atunci vezi cum le poți ajuta, dacă nu vezi de ce nu sunt și
ce poți face să ia naștere (ne tragi încolo la o petrecere Firefox 3,
Fedora 10, Ubuntu X, etc).