[software-liber] Re: FlossCamp: keysigning party?

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Lun Mai 4 10:54:54 EEST 2009

> Exact, aș vrea și eu un răspuns la întrebare.
> Am văzut în ultimii doi ani evenimentul de la FOSDEM, dar spre rușinea
> mea nu am întrebat acolo.
> Am o cheie GPG pe care trebuia s─â mi-o fac pentru Fedora.

E pentru a asocia persoane reale (intalnite live si vazut un act de
identitate) cu o cheie GPG
pentru la semnat diverse. Si mie mi-ar fi folosit acum 4 ani cand era o
preconditie pentru a putea
face upload in arhivele ubuntu, si cum nu era nimeni in zona care sa ma
identifice live si sa ma puna
in web of trust prin semnatura lui, am trimis prin fax o declaratie semnata
de notar si tradusa cum ca
cartea mea de identitate e asociata cu cheia GPG descrisa.
Cred ca de atunci au mai relaxat conditiile cei de la Ubuntu. Eu am fost
dupa la vre-o 4 evenimente unde aveam
ocazie sa ma semnez, dar nu mi-a mai trezit interesul. Vad ca se poate si
fara :)

Jani