[software-liber] Re: Propunere concretă: Cum vad eu viitorul GSL

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Lun Mai 4 11:02:14 EEST 2009

În data de 4 mai 2009, 10:56, Jani Monoses <jani.monoses la gmail.com> a scris:

> Cel putin la FOSS in administratie stiu ca primaria Alba Iulia statea mult
> mai bine decat
> media, ruland  OpenOffice de ani buni. Ca si comunitati nu stiu care e
> treaba.

Răspunsul primăriei din Alba Iulia pare cel mai detaliat.

NB: Țin să corectez OpenOffice cu OpenOffice.org, marca OpenOffice e
cumpărată de altcineva și Sun a fost prea zgârcit să o cumpere.