[software-liber] Proiectul documentar

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Lun Mai 4 11:07:19 EEST 2009

Salut,

Din discuția despre GPG mi-a venit ideea de proiect documentar pe care
l-ar putea năși grupul nostru pentru ca apoi să fie predat unei
comunități.

Proiectul ar presupune realizarea unei colecții de articole
documentare în limba română (au fost niște articole pe sait despre
anumite programe care ar fi bune candidate) și menținerea unor
legături către documentațiile online ale unor proiecte care au așa
ceva, Fedora, Ubuntu, Mozilla, OpenOffice.org, etc.

Aștept păreri de la cei care ar vrea să colaboreze și de la maistrul
nostru care ar trebui să seteze niște chestii pe server pentru asta.

Eu mă pot ocupa de asigurarea unui cadru de lucru.