[software-liber] Re: Proiectul documentar

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Lun Mai 4 11:20:48 EEST 2009

În data de 4 mai 2009, 11:17, Jani Monoses <jani.monoses la gmail.com> a scris:

> Adica un centralizator pentru documentatie de FOSS in limba romana?

Asta parte secundară, partea principală ar fi crearea de documentație
în limba română pentr FOSS.
În OpenOffice.org există o persoană care traduce doar documentație, am
înțeles că și în Ubuntu există.
Din când în când, un articol de documentare în română despre software liber.

Despre licențe, despre criptografie, despre rețelistică, despre orice
se poate realiza cu software liber.