[software-liber] Re: Care este rodul prezentărilor în licee și facultăți

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Lun Mai 4 11:22:52 EEST 2009

În data de 4 mai 2009, 11:14, Jani Monoses <jani.monoses la gmail.com> a scris:

> Intr-adevar majoritatea poate sunt asa, dar sunt cativa care sunt curiosi de
> invatat in general
> si FOSS in particular, si care pot fi incurajati daca tinem prezentari si le
> aratam ca pot
> sa contribuie local. Nu toti se descurca singuri si daca stiu ca pot pune
> intrebari unor persoane
> cunoscute de ei prind curaj. Nu am intrebat nici un elve sau student de pana
> acum, stiu ca
> unii au inceput sa participe la intalnirile grupului dupa ce i-am cunoscut
> la prezentari. Asta
> [...]

Păi atunci n-ar fi mai simplu și economic să aducem cei câțiva *deja*
interesați ca să le arătăm cum se poate contribui ?

Întrebarea mea poate fi pusă altfel: prezentările acestea aduc noi
recruți sau doar stârnesc mai tare interesul celor deja în cunoștință
de cauză ?