[software-liber] Re: Proiectul documentar

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Lun Mai 4 11:41:18 EEST 2009

În data de 4 mai 2009, 11:28, Jani Monoses <jani.monoses la gmail.com> a scris:

> Cred ca este deja destula documentatie care ar putea fi organizata ca prim
> pas.
> Din cate am vazut astfel de proiecte se pornesc cu mare elan si se opresc
> dupa 5-6 articole.
> In special din cauza ca comunitatea FOSS/ro e mica si majoritatea stiu
> engleza, deci
> scrii pentru o mana de oameni - nu foarte motivant. Iar multe articole nu-s
> scrise special
> pentru omul de rand care nu stie engleza (exceptie documentatiile bine puse
> la punct OOo si Ubuntu)
> [...]

Dacă mai sunt câțiva interesați să contribuie, eu mă angajez să
pornesc treaba și să asigur un cadru de lucru.
Nu e vorba de cărți, ci de articole de jumate de pagină, de o pagină
care să fie indexate de google în română pentru a promova software-ul
liber.

Efortul ar include și convingerea unor autori care au scris deja
articole să le elibereze sub o licență publică astfel încât să le
putem include în proiect.