[software-liber] Re: Proiectul documentar

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Lun Mai 4 11:44:39 EEST 2009

> Dacă mai sunt câțiva interesați să contribuie, eu mă angajez să
> pornesc treaba și să asigur un cadru de lucru.
> Nu e vorba de cărți, ci de articole de jumate de pagină, de o pagină
> care să fie indexate de google în română pentru a promova software-ul
> liber.
>
> Efortul ar include și convingerea unor autori care au scris deja
> articole să le elibereze sub o licență publică astfel încât să le
> putem include în proiect.

Pentru inceput nu e ok sa aduni articolele existente? Astfel am vedea cum
arata, cam ce stil
de articole se vor si lumea ar contribui mai increzatoare. Eu as merge doar
pe articole destinate
utilizatorilor incepatori si care nu stiu engleza. Dar sa vedem cine se
ofera sa contribuie cu ce
a scris deja sau ce are de gand sa scrie.

Jani