[software-liber] Re: FlossCamp: keysigning party?

Lun Mai 4 12:07:36 EEST 2009

On Mon,04.May.09, 10:54:54, Jani Monoses wrote:

> E pentru a asocia persoane reale (intalnite live si vazut un act de
> identitate) cu o cheie GPG
> pentru la semnat diverse. Si mie mi-ar fi folosit acum 4 ani cand era o
> preconditie pentru a putea
> face upload in arhivele ubuntu, si cum nu era nimeni in zona care sa ma
> identifice live si sa ma puna
> in web of trust prin semnatura lui, am trimis prin fax o declaratie semnata
> de notar si tradusa cum ca
> cartea mea de identitate e asociata cu cheia GPG descrisa.
> Cred ca de atunci au mai relaxat conditiile cei de la Ubuntu.

M-aș mira! Tot conceptul de web-of-trust se bazează pe faptul că atunci
când semnezi o cheie verifici *serios* identitatea (pașaport, buletin,
...). Ține cont că atunci când semnezi o cheie TU garantezi că persoana
aceea este cine susține că este.

Deși ne-am întâlnit în persoană la FLOSSCamp 2008, eu aș putea fi un
spion angajat la MS. Cum puteți garanta că mă cheamă într-adevăr Andrei
Popescu? :)

Salutări,
Andrei
--
Dacă aveți probleme cu afișarea diacriticelor trebuie să vă actualizați
fonturile. Vedeți http://wiki.debian.org/L10N/Romanian/Lenny/Notes pentru