[software-liber] Re: Propunere concret: Cum vad eu viitorul GSL

Lun Mai 4 09:37:37 EEST 2009

On Mon,04.May.09, 09:03:19, Nicu Buculei wrote:

> Eu nu am nimic impotriva existentei unui lider (gen RMS, cineva informal

Să nu mă înțelegi greșit, nici eu nu am. Pur și simplu nu văd un
asemenea lider în mijlocul nostru.

> si care e respectat de comunitate), as avea problema cu existenta unui
> "sugar daddy", gen Mark Shuttleworth, de banii caruia sa depinda
> comunitatea.

Nu la asta m-am referit ;)

> Noi totusi nu sintem *chiar* asa de raspinditi, ne putem intilni fata in
> fata si fara calatorii intercontinentale cu avionul.

Sigur că putem, dar va fi foarte dificil să ne adunăm în număr suficient
pentru anumite decizii. Nu sunt convins că am putea să ne adunăm mai
mult de jumătate din membrii odată pe an. Votul electronic ar da
posibilitatea oricui să participe la deciziile importante.

Salutări,
Andrei
--
Dacă aveți probleme cu afișarea diacriticelor trebuie să vă actualizați
fonturile. Vedeți http://wiki.debian.org/L10N/Romanian/Lenny/Notes pentru