[software-liber] Re: FlossCamp: keysigning party?

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Lun Mai 4 12:19:10 EEST 2009

> Deși ne-am întâlnit în persoană la FLOSSCamp 2008, eu aș putea fi un
> spion angajat la MS. Cum pute╚Ťi garanta c─â m─â cheam─â ├«ntr-adev─âr Andrei
> Popescu? :)

Exact. Deci puteai avea cu usurinta un buletin fals. De aceea consider ca nu
identitatea
ci faptele de pana acum conteaza mai mult la o persoana. Da, exista riscul
unei surprize
dar nu e mai mica decat in orice alt aspect al vietii :)
Pentru proiecte colaborative FOSS unde nu e problema ca se fura codul sursa,
riscul
de a creea daune serioase e mic.

Deci semnez evident pachetele deb cu cheie dar efortul de a inflitra un
spion si a cladi o identitate falsa
e mai mare decat a incerca sa crackezi masina cuiva si sa iei cheile private
sau alte metode de atac clasice.

Jani