[software-liber] Re: FlossCamp: keysigning party?

Lun Mai 4 13:20:53 EEST 2009

On Mon,04.May.09, 12:51:42, Jani Monoses wrote:
> Nu contest utilitatea semnaturilor GPG, ci importanta data web of trust.
> Ce zic e ca folosesc cheie GPG pentru pachete de 4 ani si nu fac parte din
> cel web of trust si nu am avut nici un obstacol sau neplacere din aceasta
> cauza.

Nici nu vreau să susțin așa ceva[1]. Pentru mine personal aș fi mulțumit
dacă obțin o semnătură care să mă „lege” cu Proiectul Debian, deși
momentan aceasta nu a fost un impediment[2]. O semnătură cu o cheie
recunoscută de Ubuntu ar fi un bonus ;)

În ce privește GSL, un web-of-trust *ar putea* deveni foarte util, de
exemplu în situația în care am accepta cereri de aderare electronice,
vot electronic, ș.a.m.d.

Dacă tot ne întâlnim la FLOSSCamp cred că este o ocazie foarte bună, în
special pentru cei mai izolați, așa ca mine, să obțin cât mai multe
semnături ;)

[1] Deși probabil că faci parte dintr-un fel de web-of-trust și/sau
keychain intern Ubuntu
[2] Ar fi un impediment *major* dacă aș încerca să devin membru, pentru
că e nevoie de cel puțin 3 semnături de la membri plini.

Salutări,
Andrei
--
Dacă aveți probleme cu afișarea diacriticelor trebuie să vă actualizați
fonturile. Vedeți http://wiki.debian.org/L10N/Romanian/Lenny/Notes pentru