[software-liber] Re: FlossCamp: keysigning party?

Lun Mai 4 13:27:03 EEST 2009

On Mon,04.May.09, 13:05:12, Nicu Buculei wrote:

> Partea cu "get laid" trebuie sa o iei metaforic, nu direct: e vorba de o
> imbunatatire evidenta a vietii, ceva care sa poata fi simtit concret de
> un om "normal".

Am și luat-o ca atare, dar am încercat să dau un răspuns mai umoristic :)

Sper că am răspuns în alte mesaje care *ar putea* fi beneficiile pentru
GSL sau chiar pentru mine personal.

> Nota: am cheie GPG pe care o folosesc pentru autentificare in cadrul
> unor proiecte FOSS.

Super!

Salut─âri,
Andrei
--
Dac─â ave╚Ťi probleme cu afi╚Öarea diacriticelor trebuie s─â v─â actualiza╚Ťi
fonturile. Vede╚Ťi http://wiki.debian.org/L10N/Romanian/Lenny/Notes pentru