[software-liber] Re: Care este rodul prezentărilor în licee și facultăți

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Lun Mai 4 18:35:13 EEST 2009

În data de 4 mai 2009, 18:10, Ionut Lucaci <ionutlucaci la gmail.com> a scris:

> stiu ca e vorba de alt ionut, dar eu am fost la o prezentare ubuntu,
> care s-a tinut la poli din cluj, cand eram eu in prima luna de
> facultate (acum un an si jumatate).
> inainte mai avusem diferite distributii de gnu/linux instalate:
> xandros, mandrake si ubuntu, chiar prima versiune care am avuto a fost
> 5.04, dar tot timpul dual boot impreuna cu windows, si de multe ori
> cand imi instalam o distributie statea acolo vreo 3/4 luni in care,
> prima luna o foloseam, iar restul de timp numai asa din cand in cand,
> dupa care nu mai aveam spatiu pe hard si o scoteam sa mai fac loc.
> [...]

Cum ai descoperit sistemele bazate pe GNU/Linux și de unde le-ai
instalat prima dată, de pe un cd dintr-o revistă, ai dat jos de pe
net, etc ?

Întrebarea asta naște o idee despre cum ar trebui să arate pagina de
membri a grupului.