[software-liber] Re: Care este rodul prezentărilor în licee și facultăți

Ionut Lucaci ionutlucaci la gmail.com
Lun Mai 4 18:10:29 EEST 2009

2009/5/4 Jani Monoses <jani.monoses la gmail.com>:

> Nu stiu sincer. O fi aducand si noi recruti, ca este prilej de vorbit despre
> linux inainte si dupa cu colegii mai cunoscatori.
> Iar celor existenti li se starneste interesul. Ar trebui intrebati. Metaly,
> Ionut (fdd), alti elevi sau studenti care ati venit
> la prezentarile noastre in ultimii doi ani, cum vedeti situatia 'din
> interior' ?
>
> Jani

stiu ca e vorba de alt ionut, dar eu am fost la o prezentare ubuntu,
care s-a tinut la poli din cluj, cand eram eu in prima luna de
facultate (acum un an si jumatate).
inainte mai avusem diferite distributii de gnu/linux instalate:
xandros, mandrake si ubuntu, chiar prima versiune care am avuto a fost
5.04, dar tot timpul dual boot impreuna cu windows, si de multe ori
cand imi instalam o distributie statea acolo vreo 3/4 luni in care,
prima luna o foloseam, iar restul de timp numai asa din cand in cand,
dupa care nu mai aveam spatiu pe hard si o scoteam sa mai fac loc.
dupa prezentare mi-am pus ubuntu din nou, iar acum venise randul
windowsului sa stea degeaba instalat pe calculator, motiv pt care dupa
scurta vreme l-am scos de tot.