[software-liber] Re: FlossCamp: keysigning party?

Ioan Fericel mirabit la gmail.com
Lun Mai 4 13:18:13 EEST 2009

Alexandru Szasz wrote:
> În data de 4 mai 2009, 09:12, Nicu Buculei <nicubunu la gmail.com> a scris:

> Exact, aș vrea și eu un răspuns la întrebare.
> Am văzut în ultimii doi ani evenimentul de la FOSDEM, dar spre rușinea
> mea nu am întrebat acolo.
> Am o cheie GPG pe care trebuia să mi-o fac pentru Fedora.

  Dincolo de discutiile despre pasaportul biometric si cipul implantat
sub piele, necesitatea semnaturii digitale apare in tot mai multe cazuri
practice ! Un exemplu aici:
http://e-forms.onrc.ro/
  Sunt si altele deja in care administratia (depunerea declaratiilor la
sanatate, ITM ...), dar poate si un partener de afacere, iti cere
documentele semnate cu certificatul unei autoritati recunoscute, care se
elibereaza contra-cost.

  Pentru votarea locatiei FlossCamp e suficienta o recunoastere a CA la
nivel de grup, folosind metode agreate de o colectivitate restransa, dar
la nivel mai mare cum ar trebui facut ?  Cine ar trebui sa suporte
cheltuiala pentru ca  acest serviciu sa fie oferit gratuit tuturor ?
Acesta ar fi web-ul social.

  Nu cunosc in amanunt domeniul, dar mi se pare interesant de dezbatut
si de incercat implementarea si din perspectiva  FLOSS. Aveti cunostinte
mai multe, se poate face ceva ?

Ioan