[software-liber] Re: Care este rodul prezentărilor în licee și facultăți

Ionut Lucaci ionutlucaci la gmail.com
Lun Mai 4 22:42:37 EEST 2009

2009/5/4 Alexandru Szasz <alexxed la gmail.com>:

> În data de 4 mai 2009, 18:10, Ionut Lucaci <ionutlucaci la gmail.com> a scris:

> Cum ai descoperit sistemele bazate pe GNU/Linux și de unde le-ai
> instalat prima dată, de pe un cd dintr-o revistă, ai dat jos de pe
> net, etc ?
>
> Întrebarea asta naște o idee despre cum ar trebui să arate pagina de
> membri a grupului.
>
> --
> Alexandru Szasz

pai, aveam un coleg care folosea linux, si cum din totdeauna am fost
interesat de chestii de tehnologie, i-am cerut sa imi dea o
distributie prietenoasa, ca sa vad si eu cum e.(aia a fost xandros)
asta dupa ce la un moment dat, s-a ars hardul serverului de win 2000
al scolii, si el a venit cu un cd cu knoppix care l-a inlocuit o
vreme. pana administratorul scolii a cumparat alt hard. asta pe la
sfarsitul clasei a noua.... acum vreo 5 ani. mentionez ca visul meu cu
care am plecat din generala, si am mers la "liceul de informatica" a
fost sa ajung programator la microsoft, ca sa fac sisteme de operare.
windows era singurul sistem de operare, nu? :))