[software-liber] Re: FLOSS Camp 2009

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Lun Mai 4 23:23:59 EEST 2009

Avem ceva rezultate la sondajul de opinie.

Deși majoritatea a optat pentru cort, sunt unii care vor cabană și
anul trecut am auzit câteva voci de la unii care vor neapărat duș.
Ca să trag o concluzie, nu cred că n-ar veni cineva pentru că nu poate
sta cu cortul, dar cred că ar fi unii care n-ar veni pentru că se stă
cu cortul și cum unul dintre obiective este să creștem rândurile, cred
că ar fi mai bine să mergem pe ideea cabanei. În principiu, sunt
pensiuni care au și locuri de campare, locurile sunt frumoase, pentru
cine ține neapărat la cort, poate sta în cort cu duș în cabană.

Perioada cea mai populară este după cum bănuiam 28-30 august.

Legat de loc, am vorbit pe canal de zone din Alba, zona Arieșeni -
Câmpeni, de exemplu comuna Gârda de Sus, o pensiune ceva gen
http://www.mamauta.ro/mama-uta-localizare.htm . Aveți aici o hartă cu
obiective apropiate: http://www.mamauta.ro/images/map1.jpg

N-am nicio afacere cu mama uța, a fost primul rezultat din zonă pe
Google. Se pare că mama știe SEO.

Din câte știu, în Gârda de Sus se poate ajunge cu autobuzul din
Câmpeni, iar în Câmpeni cu autobuzul din Cluj-Napoca, Sibiu, Alba
Iulia. N-am niște date concrete, dar de obicei orele sunt
sincronizate.

Problema este că din București până în Alba Iulia trenul face 7 ore,
cu autobuzul ar mai fi niște ore, pare cam mult, poate primim și alte
propuneri de la bucureșteni ?