[software-liber] Care este rodul prezentărilor în licee și facultăți

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Lun Mai 4 10:47:17 EEST 2009

Salut,

Aș vrea să aflu mai multe despre cum s-au desfășurat prezentările în
licee și facultăți de până acum, care a fost interesul și care a fost
câștigul.
Eu sunt sceptic în privința elevilor și a studenților pentru că
majoritatea nu vor să învețe, ci să copieze sau să treacă prin școală
ca cuțitul fierbinte prin unt, de aceea aș vrea să văd dacă sunt
motive să-mi reconsider scepticismul.

Am două întâmplări în minte:
- pe mașina mea, în spate este un abțibild cu sigla Firefox; într-o zi
am surprins un copil arătându-i mamei sale mândru de descoperire
abțibildul cu Firefox
- am schimbat abțibildul într-o zi și pe cel pe care l-am dat jos,
l-am lipit pe o bancă pe malul Begăi; când am plecat cu mașina, am
observat un băiețel cu tatăl sau, băiețelul a luat abțibildul de pe
bancă bucuros de descoperire

Vă rog să rămânem la subiect, și anume rodul prezentărilor în licee și
facultăți, să nu discutăm despre educația românească, sistemul este la
pământ îi vor trebui mulți ani de zile să-și revină.