[software-liber] Re: taskuri

Mar Mai 5 14:00:32 EEST 2009

On Thu,30.Apr.09, 10:21:11, Alexandru Szasz wrote:

> În data de 30 aprilie 2009, 10:18, Jani Monoses
> <jani.monoses la gmail.com> a scris:

> Păi e greu să intre fiecare măcar o dată să-și pună adresa de email și
> să-și seteze notificările ?
> Sau RSS pentru cei ca mine: http://trac.softwareliber.ro/gsl/report/1?format=rss

Nu văd nici o opțiune să urmăresc *toate* tichetele și chiar dacă ar fi,
nu vreau să primesc orice modificare, imediat ce se întâmpla (sunt deja
înscris pe prea multe liste). Eu m-am gândit la un raport (probabil mai
bine lunar decât săptămânal) de genul:

Tichete rezolvate:
#123 - GSL cea mai tare organizație
#124 - software liber în administrație
#125 - software liber în școli

Tichete în lucru:
#254 - software liber pe tot globul

Tichete noi:
#314 - software liber în tot universul

Atunci toată lumea care urmărește lista poate să vadă ce s-a făcut, unde
se lucrează respectiv unde ar putea fi nevoie de ajutor.

Salutări,
Andrei
--
Dacă aveți probleme cu afișarea diacriticelor trebuie să vă actualizați
fonturile. Vedeți http://wiki.debian.org/L10N/Romanian/Lenny/Notes pentru