[software-liber] Re: FLOSS Camp 2009

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Mar Mai 5 14:09:00 EEST 2009

În data de 5 mai 2009, 13:55, Nicu Buculei <nicubunu la gmail.com> a scris:

> Atunci poate o avea si wireless....

> Pina la Sibiu sint circa 6 ore, ce mi-e 6, ce mi-e 7... important mi se pare
> sa le poti lega bine cu autobuz de la gara pina la destiantie.
>
> Vrei prouneri de la bucuresteni si care sa NU fie Valea Prahovei??? (care e
> ca un fel de cartier al Bucurestiului)

:)

Pe Valea Prahovei cred că e mai greu să găsești un loc liniștit cum am
avut anul trecut și e mult mai scump.

Am găsit ceva informații recente despre autobuze:
http://www.arieseni-apuseni.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=78&Itemid=61
le vom confirma dacă rămâne varianta asta.

Distanțe:
Alba Iulia - Gârda de sus ~ 111km
Arieșeni - Gârda de Sus ~ 8km

E posibil să fie autobuze direct de unde sunteți (Arad, Cluj-Napoca,
Timișoara, București).
Eu vin din Timișoara cu mașina, am trei locuri libere.

Menționez că e FLOSSCamp, deci n-ar trebui să-l transformăm în FLOSSHotel.
Dacă propuneți locuri, să fie ceva liniștit, natură și cât mai puțină
civilizație in jur, dacă se poate fără etaje.