[software-liber] Re: Descriere membri GSL

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mar Mai 5 17:03:19 EEST 2009

2009/5/5 Alexandru Szasz <alexxed la gmail.com>

> Avem nevoie de date pentru secțiunea „membri” de pe softwareliber.ro .
> Membru înseamnă toți cei care sunt înscriși pe grupul ăsta, în special
> cei mai buni postatori conform
> http://groups.google.com/group/software-liber/about .
>
> Urmați exemplul meu și al lui Stas:
> http://trac.softwareliber.ro/gsl/wiki/Site/Membri
>
> Scrieți un scurt text despre ce faceți cu software-ul liber și dacă
> aveți vreo activitate în proiectele grupului.
>

> Lăsați un blog sau o adresă de email, cum am făcut eu de exemplu cu
> imagine să nu ne fure spamul.

Toti inscrisi pe grupul asta nu as zice ca sunt membri GSL. Chiar vrem ca
pagina wiki
sa fie un link la bloguri personale ale tututor persoanelor care sunt
interesate si de FOSS?

Nu as vrea sa ajunga ca planetul unde e inscirs oricine are (sau a avut)
ceva de a face cu linuxul
si o sa parem iar un grup cu zeci de membri din care majorirtatea nu fac mai
nimic.

Nu incerc sa descurajez popoularea wiki dar hai sa vedem exact ce anume se
asteapta de la pagina
asta un vizitator. Cineva sa-l indrume in activitatile grupului sau un
yellow pages al tuturor din Romania
care sunt fani Linux/FOSS ?

Jani