[software-liber] Re: Descriere membri GSL

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Mar Mai 5 17:11:25 EEST 2009

Sorry, pentru mesajul anterior, accidental am dat ctrl+enter.

Deci, ziceam că pagina despre proiecte necesită revizie,
iar paginile
http://trac.softwareliber.ro/gsl/wiki/Site/Promovare
http://trac.softwareliber.ro/gsl/wiki/Site/Traducere
si
http://trac.softwareliber.ro/gsl/wiki/Site/Implicare

necestită niște lucruri concise.

La traducere/localizare, cel mai probabil Alex sau Adi ar ști mai bine
ce să includă paginele. La promovare propun să listăm proiectele ce
le-am lansat pentru promovare (prin arhiva știrilor sigur găsim).
Și la implicare povestesc și eu despre comunități și la ce evenimente
s-a mai participat.

E ok așa?

--
() Campania Panglicii în ASCII