[software-liber] Re: Descriere membri GSL

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mar Mai 5 17:14:23 EEST 2009

> Păi îi vrem pe cei care au ce scrie în dreptul lor legat de
> software-liber sau mai precis de promovarea lui.
> Nu cred că sunt pe grup înscriși acum oportuniști.

Nici nu la oportunism ma gandeam ci mai degraba entuziasm catre tot ce e
web/online/public/FOSS
dar care nu se traduce in ceva concret in viata reala, in afara de 'sunt
membru si acolo' si nu strica.
As prefera acoo sa fie persoane care sunt responsabile de un anumit sector
(tu si Stas ati descris clar,
si sunt domenii in care daca cineva vrea voua trebuie sa vi se adreseze in
primul rand).

E ok si cu X din orasul Y blogul Z doar cand X din orasul Y a aratat ca a
activat ceva.

De ce ne e asa frica sa impunem niste criterii ca la orice alta organizatie
sau comunitate? Nu inseamna nici cenzura, nici
elitism. Faptul ca suntem putini nu cred ca il rezolvam prin coborarea
stachetei in detrimentul substantei.

Jani