[software-liber] Re: FLOSS Camp 2009

Mar Mai 5 15:32:46 EEST 2009

On Tue,05.May.09, 13:55:12, Nicu Buculei wrote:

> Pina la Sibiu sint circa 6 ore, ce mi-e 6, ce mi-e 7... important mi se
> pare sa le poti lega bine cu autobuz de la gara pina la destiantie.

Dacă tot ai pomenit de Sibiu, eu cel mai probabil voi călători cu mașina
și pot oferi 3 sau, în funcție de cantitatea de bagaje, chiar 4 locuri.

Salutări,
Andrei
--
Dacă aveți probleme cu afișarea diacriticelor trebuie să vă actualizați
fonturile. Vedeți http://wiki.debian.org/L10N/Romanian/Lenny/Notes pentru