[software-liber] Re: Descriere membri GSL

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Mar Mai 5 17:05:16 EEST 2009

În data de 5 mai 2009, 17:03, Jani Monoses <jani.monoses la gmail.com> a scris:

> Toti inscrisi pe grupul asta nu as zice ca sunt membri GSL. Chiar vrem ca
> pagina wiki
> sa fie un link la bloguri personale ale tututor persoanelor care sunt
> interesate si de FOSS?
>
> Nu as vrea sa ajunga ca planetul unde e inscirs oricine are (sau a avut)
> ceva de a face cu linuxul
> si o sa parem iar un grup cu zeci de membri din care majorirtatea nu fac mai
> nimic.
>
> Nu incerc sa descurajez popoularea wiki dar hai sa vedem exact ce anume se
> asteapta de la pagina
> [...]

Păi îi vrem pe cei care au ce scrie în dreptul lor legat de
software-liber sau mai precis de promovarea lui.
Nu cred că sunt pe grup înscriși acum oportuniști.