[software-liber] Re: pagina proiecte

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mar Mai 5 20:17:55 EEST 2009

> Ce form─â?
> Păi nu am făcut structura site-ului în wiki?
> Pagina cu proiecte explic─â cu ce ne ocup─âm, iar sub-paginile vor con╚Ťine
> toate proiectele, care v-am rugat cu orice ocazie s─â le popula╚Ťi.
>
> Eu am impresia c─â vorbesc singur. :-/

Trebuie facuta structura sitului, si completat cu texte cat mai scurte pe
masura ce adaugam continut relevant,
nu texte gerenrice,repetitive si alambicate. Faptul ca sunt icoane dragute
si layout ok te face sa ai la ce te uita, dar textul
nu zice nimic.
De ex la pagina de proiecte 3 paragrae scurte cu link la proiectele noastre.
In prima pagina nu mai trebuie contact ca doar avem
un tab dedicat la asta. Si asa mai departe. Aproape tot ce e acum in site
lipsit de substanta. Cine suntem -> istoria grupului, un
text de peste o pagina care e aproape irelevant ca nu zice cu ce ne ocupam
acum.
Dar din cauza ca lucrezi inca la continut e ok, sa vedem ce iese. Zic doar
sa fie cat mai multa informatie si cat mai putina vorbarie
de umplut. Scrie cum ai vrea sa citesti pe net. Un paragraf la obiect nu o
pagina in care trebuie sa vanezi ceva util.

Jani