[software-liber] Re: pagina proiecte

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Mar Mai 5 20:36:02 EEST 2009

On Tue, 2009-05-05 at 20:17 +0300, Jani Monoses wrote:

> [...]
> pe masura ce adaugam continut relevant,
> nu texte gerenrice,repetitive si alambicate. Faptul ca sunt icoane
> dragute si layout ok te face sa ai la ce te uita, dar textul
> nu zice nimic.
> De ex la pagina de proiecte 3 paragrae scurte cu link la proiectele
> noastre. In prima pagina nu mai trebuie contact ca doar avem
> un tab dedicat la asta. Si asa mai departe. Aproape tot ce e acum in
> site lipsit de substanta. Cine suntem -> istoria grupului, un
> text de peste o pagina care e aproape irelevant ca nu zice cu ce ne

Discutabil.
Eu zic să încerce fiecare să creeze o pagină de la cap coadă, și să
vedem câtă informație „relevantă” aduce.

Tichetul a stat deschis un weekend și nimeni nu s-a atins de el, în
schimb s-a găsit timp să se comenteze la licențe de exemplu.
Deci dacă are cineva ceva concret de adăugat, e invitatul meu, să
critice și să ignore, oricine poate.

Jani, ce ține de pagina despre (anume „despre” și nu „cu” proiecte, nu
ai cum să tai din topor și să zici că avem 3 proiecte X,Y,Z și asta ne
ocupă tot timpul. Pagina desre fiecare tip de proiecte în parte poate fi
găsită ca sub pagină cum e de exemplu:
http://softwareliber.ro/proiecte/localizare/
la care încă lucrez.

> Dar din cauza ca lucrezi inca la continut e ok, sa vedem ce iese. Zic
> doar sa fie cat mai multa informatie si cat mai putina vorbarie
> de umplut.

Și cum explici fiecăruia ce presupun proiectele de implicare? Mie și la
restul de pe IRC nu ne-a venit ușor să descriem într-un paragraf ce
presupune un proiect de implicare.

Iar acele descrieri scurte ne vor servi clar la lista cu membri, în care
mie mi-i mai simplu să scriu că sunt implicat în proiectele de promovare
și implicare, decât să enumăr câte unul ce-am făcut.

--
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/