[software-liber] Re: pagina proiecte

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Mar Mai 5 21:32:59 EEST 2009

On Tue, 2009-05-05 at 21:15 +0300, Ioan Fericel wrote:

>   In primul rand, vad eu, ar trebui sa apara la loc de frunte
> definitia software liber si care dintre licente sunt acceptate in
> doctrina grupului.

Păi #1, nu avem doctrină :)
și #2, licențele OSI sunt cele ce reprezintă un software liber, deci
alea vor fi și susținute.

>  Pe mine, acum, ma zgaraie, ba chiar ma tin la distanta, fraze de
> genul

Păi nu înțeleg ce-i așa urât în fraza de mai sus. E prea multă
„promovare”, în rest e ok.

Ideea era că, nu trebuie îcurcate proiectele de localizare, sau
evenimentele care și ele sunt pentru software liber, cu proiectele de
promovare. Ca exemplu, deși FLOSSCamp și „Încearcă” promovează într-un
fel sau altul software-ul liber, unul este exclusiv pentru promovare,
iar celălalt e mai mult pentru implicare.

Oricum, wiki-ul poate fi editat de oricine, deci oricine e invitat să
propună o formulare mai bună.

--
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/