[software-liber] Re: Editor stiri bilunare

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mie Mai 6 20:44:27 EEST 2009

2009/5/6 Alexandru Szasz <alexxed la gmail.com>

> În data de 6 mai 2009, 17:28, Jani Monoses <jani.monoses la gmail.com> a
> scris:

> da,
> >

> De tot ? Doar pentru o perioadă ? Trebuie neapărat ? :)

Pai as vrea sa se mai implice si altii. Am inteles ca majoritatea nu au timp
sau chef sa umble cu cereri sau sa tina prezentari
deci pentru ei asta e un task online numai bun. Ma gandeam daca e cineva
care nu e inca activ deci nu tu, Adi sau Stas, ca aveti deja
destule pe cap.
Iar faptul ca lumea in continuare nu pune stiri in wiki sau nu imi zice din
timp daca e ceva de mentionat ma face sa cred
ca in afara de tine putini mai citesc stirile :)

Jani