[software-liber] Re: Editor stiri bilunare

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Mie Mai 6 20:49:29 EEST 2009

On Wed, 2009-05-06 at 20:44 +0300, Jani Monoses wrote:
> [...]
>         >

>         De tot ? Doar pentru o perioadă ? Trebuie neapărat ? :)
>
> Pai as vrea sa se mai implice si altii. Am inteles ca majoritatea nu
> au timp sau chef sa umble cu cereri sau sa tina prezentari
> deci pentru ei asta e un task online numai bun. Ma gandeam daca e
> cineva care nu e inca activ deci nu tu, Adi sau Stas, ca aveti deja
> destule pe cap.
> Iar faptul ca lumea in continuare nu pune stiri in wiki sau nu imi
> zice din timp daca e ceva de mentionat ma face sa cred
> ca in afara de tine putini mai citesc stirile :)

Am zis să automatizăm cumva trimisul știrilor prin crearea unui formular
de genul:
http://incearca.softwareliber.ro/contribuie/

Atunci nu ar mai apărea obligații mari, însă nu e sigur că vor apărea și
suporteri ai acestei unelte.

Apropo, și pe „Încearcă” ar trebui un editor... :(

--
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/