[software-liber] Re: Editor stiri bilunare

Adi Roiban adi la roiban.ro
Joi Mai 7 13:50:23 EEST 2009

În data de Mi, 06-05-2009 la 20:51 +0300, Jani Monoses a scris:
>         Am zis să automatizăm cumva trimisul știrilor prin crearea
>         unui formular
>         de genul:
>         http://incearca.softwareliber.ro/contribuie/
>
>         Atunci nu ar mai apărea obligații mari, însă nu e sigur că vor
>         apărea și
>         suporteri ai acestei unelte.
>
> Nu e vorba de obligatii ci de disciplina si motivatie :)
> Daca lumea nu trimite mailuri pe lista sau nu scrie in wiki de ce ar
> trimite printr-un formular?
> Plus ca ala e doar o alta invitatie la continut needitat si spammeri.
> [...]
Aici este nevoie de niște blogări înrăiți, care stau și urmăresc ce se
întâmplă pe la noi.

Știu că Mihai Brehar și a lui echipă au realizat așa ceva.

Eu zic că mai degrabă se încearcă cooptarea unor oameni de meserie :D
--
Adi Roiban