[software-liber] Re: Editor stiri bilunare

Adi Roiban adi la roiban.ro
Joi Mai 7 13:53:34 EEST 2009

În data de Mi, 06-05-2009 la 20:49 +0300, Stas SUSHKOV a scris:
> On Wed, 2009-05-06 at 20:44 +0300, Jani Monoses wrote:
[snip]
> Am zis să automatizăm cumva trimisul știrilor prin crearea unui formular
> de genul:
> http://incearca.softwareliber.ro/contribuie/
Aia nu înseamnă automatizare... ce îmi e că trimit un email, scriu o
pagină wiki sau completez un formular..

Faza e că lumea pune un anunț pe blog sau pe altă pagină ... și aici se
oprește. Nu mai stă sau caute formulare și pagini wiki unde să mai
anunțte ce a făcut. Mi se pare corect!

Automatizarea ar fi scanarea automată a tutoror blogurilor și extragerea
de informații importante.

Chiar dacă o parte s-a plâns de zgomotul de pe planet, totuși mai apărea
și informații utile. Acum am redus zgomotul, dar nici nu mai avem
informații utile.

Succes!

--
Adi Roiban