[software-liber] Re: Editor stiri bilunare

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Joi Mai 7 13:56:51 EEST 2009

> Aici este nevoie de niște blogări înrăiți, care stau și urmăresc ce se
> întâmplă pe la noi.

Nu scaleaza. Daca nu ne invatam cu comunicarea a ceea ce facem, acei blogari
vor pierde
prea multa vreme si risca sa treaca peste unele stiri.

> Știu că Mihai Brehar și a lui echipă au realizat așa ceva.
>
> Eu zic că mai degrabă se încearcă cooptarea unor oameni de meserie :D

Apoi la fel am putea zice pentru creat site (designeri si copywriteri).. :D
pentru umblat
cu cereri (costumati de la ISE/ASE) si de fapt tot ce nu tine de discutii pe
liste de mail la care ne pricepem toti de aici :)

Faptul ca lumea nu a pus nimic in wiki la stiri desi de doua luni de cand le
scriu reamintesc asta des,
arata fie ca nu cred ca e ceva demn de mentionat sau isi baga picioarele.

Jani