[software-liber] Re: Editor stiri bilunare

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Joi Mai 7 14:05:20 EEST 2009

> Faza e că lumea pune un anunț pe blog sau pe altă pagină ... și aici se
> oprește. Nu mai stă sau caute formulare și pagini wiki unde să mai
> anunțte ce a făcut. Mi se pare corect!

 Pai e corect orice. Dar asta e si comod :) O chestie diferita intre a lucar
pe cont propriu
fiecare sau a hotari ca facem parte dintr-un grup, oricat de loose ar fi
legaturile din el,
inseaman ca mai faci un efort pentru a comunica cu cielalti.

Altfel lasam balta GSL si ne intoarcem cu cativa ani in  urma,care fiecare
sta pe listuta lui de mail
si sunt situri de stiri cu bannere si cu agregari de slashdot si digg unde
mai apare cate ceva local
ca toti lucreaza separat.

> Chiar dacă o parte s-a plâns de zgomotul de pe planet, totuși mai apărea
> și informații utile. Acum am redus zgomotul, dar nici nu mai avem
> informații utile.

Prefer putie informtaii utile si zero zgomot decat mult zgomot si mai multe
info utile. Conteaza raportul dintr ele.
Si atsa se poate imbunatati daca zicem care sunt posturile ce merita si
lumea se prinde din mers.

Jani