[software-liber] Re: Editor stiri bilunare

Lucian Oprea oprea.luci la gmail.com
Joi Mai 7 18:26:50 EEST 2009

Salut,

Sunt de acord cu faptul ca nu exista timp :) - cazul meu.
Daca voi avea drepturi, voi incerca sa ma ocup de aceasta sarcina. Nu promit
ca va fi "excelent" de la inceput dar voi face tot ce este posibil.

LucianO,

În data de 6 mai 2009, 20:44, Jani Monoses <jani.monoses la gmail.com> a scris:

Oprea Lucian
Utilizeaza soft liber - http://softwareliber.ro
Utilizeaza distributia linux openSUSE - http://www.suseromania.ro