[software-liber] Re: stirile bilunare premium edition

Lucian Oprea oprea.luci la gmail.com
Joi Mai 7 18:33:19 EEST 2009

Salut,

M-am oferit si eu, la fel in functie de timpul liber. Accept pentru inceput
orice ajutor.

LucianO,

În data de 7 mai 2009, 16:36, Alexandru Szasz <alexxed la gmail.com> a scris:

> În data de 7 mai 2009, 15:00, Jani Monoses <jani.monoses la gmail.com> a
> scris:
> de
> ii
> >

> Încerc eu să le adun, dar nu bilunar, nici periodic ci pe măsură ce se
> adună dacă n-aveți nimic împotrivă.
>
> --
> Alexandru Szasz

Oprea Lucian