[software-liber] Re: PDF software liber

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Vin Mai 8 12:54:19 EEST 2009

2009/5/8 Alexandru Szasz <alexxed la gmail.com>

> În data de 8 mai 2009, 12:44, Adi Roiban <adi la roiban.ro> a scris:

Faptul ca deja e un format liber (sau cel putin cross platform) ma face sa
nu
consider promovarea acestor cititoare o prioritate pentru mine. Nu stiu cat
sunt de bune
cele din windows, daca evince ar fi portat ar fi fain, restul nu stiu cum se
comporta.

Cat timp pot trimite si primi pdf de la orice utilizator pe orice sistem il
face good enough
deocamdata ;)
Dar e buna initiativa, ca orice promoveaza soft liber.

Jani