[software-liber] Re: PDF software liber

Adi Roiban adi la roiban.ro
Vin Mai 8 13:04:42 EEST 2009

În data de Vi, 08-05-2009 la 12:49 +0300, Alexandru Szasz a scris:
> În data de 8 mai 2009, 12:44, Adi Roiban <adi la roiban.ro> a scris:

> Ah, frumos, ar trebui scris un articol pe softwareliber.ro despre
> alternativele astea.
Să nu uităm că standardele ISO sunt îngrădite de patente (unde se aplică).
Pentru PDF patentele sunt deținute de Adobe și deocamdată le dă gratis.

Înainte de asta ar trebui testate cele de windows/mac și văzut ce știu
și eventual văzut care aplicație e ok și să fie îngroșată.

Inteția e bună, dar nu știu căt de bună e lista de acolo.

Văd că Skim nu e în lista pentru OSX, și eu consider că e cel mai bun
pentru OSX... am trimis raport să vedem ce iese.

Spor!
--
Adi Roiban