[software-liber] Re: RFC: Traducere licența BSD simplificată

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Vin Mai 8 14:26:31 EEST 2009

În data de 7 mai 2009, 21:32, Andrei Popescu <andreimpopescu la gmail.com> a scris:
> [Acest mesaj a fost postat simultan în grupurile software-liber,
> diacritice, tic-lobby și pe lista debian-l10n-romanian]
>
> Bună,
>
> Scuze pentru mesajul pe atâtea liste deodată (mai ales față de
> persoanele care urmăresc mai multe din aceste grupuri/liste), dar fiind
> vorba de textul unei licențe software vreau să mă asigur că este
> revizuit de cât mai multe persoane.
>
> Cu alte cuvinte este vorba de o tentativă de a traduce licența BSD
> simplificată așa cum apare pe situl OSI. Varianta în lucru se află la
>
> http://trac.softwareliber.ro/gsl/wiki/SchitaLicenta

> [...]

Salut,

Nu mi se pare bine că ai postat pe atâtea liste, din întâmplare eu
urmăresc diacritice prin RSS, dar era posibil să nu fi urmărit și văd
că acolo s-a discutat (mai multe pe lângă) cel mai mult. Trebuia
asumată responsabilitatea de cei de pe o listă și atât.

Am făcut ceva modificări, mai cercetez. După ce terminăm, trebuie să
cerem părerea unui avocat. Din câte-mi amintesc avem unul pe listă.