[software-liber] Re: RFC: Traducere licența BSD simplificată

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Vin Mai 8 14:54:42 EEST 2009

> Ar fi bun un repo cu traduceri ale licențelor celor mai faimoase
> traduse în română și cerut părerea unui avocat. (rambling: Aici ar
> putea fi util programul 2% – pentru a finanța proiecte ale grupului
> care nu sunt nici ieftine și pentru care e posibil să nu găsim
> voluntari).

Care e valoarea practica a traducerii acestor licente in romana?
Eu nu as da bani pe asta in cazul in care ar trebui decis ce facem cu
fondurile
unei eventuale asociatii, in afara de cazul expres in care donatorii zic ca
e pentru
acest lucru.

Jani