[software-liber] Re: RFC: Traducere licența BSD simplificată

Vin Mai 8 17:35:39 EEST 2009

On Fri,08.May.09, 14:43:24, Lucian Adrian Grijincu wrote:

> Ar fi bun un repo cu traduceri ale licențelor celor mai faimoase
> traduse în română și cerut părerea unui avocat. (rambling: Aici ar
> putea fi util programul 2% – pentru a finanța proiecte ale grupului
> care nu sunt nici ieftine și pentru care e posibil să nu găsim
> voluntari).
>
> Ar fi fain ceva de genul:
> http://licente.softwareliber.ro/BSD
> http://licente.softwareliber.ro/X11-MIT
> http://licente.softwareliber.ro/Apache2
> http://licente.softwareliber.ro/GPLv2
> http://licente.softwareliber.ro/GPLv3
> http://licente.softwareliber.ro/BSD

Mi-am propus să lucrez la ceva de genul acesta, cât mai neutru posibil
și cu referiri la alte resurse (OSI, FSF, ...)

Salutări,
Andrei
--
Dacă aveți probleme cu afișarea diacriticelor trebuie să vă actualizați
fonturile. Vedeți http://wiki.debian.org/L10N/Romanian/Lenny/Notes pentru