[software-liber] Re: RFC: Traducere licența BSD simplificată

Vin Mai 8 17:44:17 EEST 2009

On Fri,08.May.09, 14:26:31, Alexandru Szasz wrote:

> Am f─âcut ceva modific─âri, mai cercetez. Dup─â ce termin─âm, trebuie s─â
> cerem părerea unui avocat. Din câte-mi amintesc avem unul pe listă.

Scopul ini╚Ťial era s─â ofer traducerea ca ajutor pentru cei care nu ╚Ötiu
engleză, nu ca înlocuitor pentru varianta originală.

Salut─âri,
Andrei
--
Dac─â ave╚Ťi probleme cu afi╚Öarea diacriticelor trebuie s─â v─â actualiza╚Ťi
fonturile. Vede╚Ťi http://wiki.debian.org/L10N/Romanian/Lenny/Notes pentru