[software-liber] Offtopic Structuri de date

Varga Levente vlzoltan la gmail.com
Sâm Mai 9 17:24:31 EEST 2009

Buna!

Inainte de a pune intrebarea permiteti-mi sa cer scuze pentru subiectul
abordat dar sunt in pana de idei si inspiratie.
M-ar putea cineva "ilumina" cu un articol, tutorial, exemplu (orice link)
despre ce este o lista intrepatrunsa si mai ales un exemplu de implementare
in orice limbaj (preferabil in C/C++).
Aceasta structura este legata de tabelele de dispersie si hashing mai bine
spus este o metoda pentru rezolutia coliziunilor. Totodata mi-ar putea
cineva spune termenul exact in limba engleza? Ar fi *coalesced hashing*?
Am cautat pe net dar in situatia in care nu stiu exact ce caut si nu reusesc
sa imi dau seama daca ceea ce am gasit e ceea ce caut. Pe wikipedia am gasit
articolul http://en.wikipedia.org/wiki/Coalesced_hashing.
Daca cineva are niste exemple ar fi minunat mai ales daca exemplele includ
si exemple cum se implementeaza un dictionar care utilizeaza tabele de
dispersie cu liste intrepatrunse.
Va multumesc anticipat pentru raspunsuri!

Cu respect,
Varga Levente

--
Lege, lege, relege, ora, labora et invenies.