[software-liber] Re: RFC: Traducere licența BSD simplificată

Cristi Măgherușan majeru la gmail.com
Sâm Mai 9 22:42:25 EEST 2009

Salut,

No offense, dar  eu sunt de parere ca timpul pierdut pentru traducerea
asta putea fi folosit mai bine pentru a traduce ceva care chiar este
necesar si/sau cerut de utilizatori sau a face orice altceva cu
adevarat util altora.
1) eu zic ca pe cei care nu stiu engleza mai mult i-ar ajuta
explicarea ei pe scurt decat o traducere cu termeni juridici.
2) cei cu pregatire juridica si interesati de partea de licente mai
mult ca sigur stiu engleza suficient de bine cat sa inteleaga
versiunea originala.
3) multe dintre aceste licente cpecifica faptul ca doar versiunea in
engleza este valida in fata legii. Parca GPL era una din ele.

Care este publicul tinta al acestei traduceri sau al altora de genul acesta?

Numai bine,
Cristi