[software-liber] Re: RFC: Traducere licența BSD simplificată

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Dum Mai 10 00:46:39 EEST 2009

> Susțin părerea lui Cristi. Iar ce ține de contribuții și proiecte,
> tichetul #13 e mult mai prioritar decât „încă” o explicație a licenței
> BSD.

Nici eu nu vad importanta tradecrii licenteltor dar cum a zis Andrei,
fiecare contribuie cu ce vrea :)

> Ca să mai potolesc apele, pot spune că de la o simplă propunere a unei
> traduceri de licențe, până la aplicarea acesteia (să zicem pe același
> site) poate fi o cale lungă (eu unul nu voi da acordul cel puțin până
> când traducerea nu va fi confirmată de o persoană competentă, uite
> atunci se va găsi legătura între partea juridică și cunoașterea limbii
> engleze).

Nu vad nici utilitatea discutiei despre licenta sitului cate vreme nu are
continut demn de preluat.

http://www.mintrubbing.org/

Jani