[software-liber] Re: stirile bilunare premium edition

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Dum Mai 10 12:27:35 EEST 2009

Foarte bine ma bucur ca s-a oferit si Lucian, e bine sa nu faca doar Alex
sau altii care si pana acum sunt activi pe site :)
Aveti nevoie de cont pe wordpress pentru a adauga stirea. Creat articol nou,
si in dreapta jos bifat casuta stire sa stie in ce pagina o va afisa.