[software-liber] Re: stirile bilunare premium edition

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Dum Mai 10 12:40:01 EEST 2009

În data de 10 mai 2009, 12:27, Jani Monoses <jani.monoses la gmail.com> a scris:
> Foarte bine ma bucur ca s-a oferit si Lucian, e bine sa nu faca doar Alex
> sau altii care si pana acum sunt activi pe site :)
> Aveti nevoie de cont pe wordpress pentru a adauga stirea. Creat articol nou,
> si in dreapta jos bifat casuta stire sa stie in ce pagina o va afisa.

Eu am cont, dar cred că e mai bine eu (și alții) doar să pun în wiki
și Lucian să se ocupe de redactat știrile pe sait.
Lucian ori faci deschizi un tichet în trac pentru un cont pe
wordpress, ori sperăm ca stas să ne citească cu interes :)