[software-liber] Re: RFC: Traducere licența BSD simplificată

Lucian Constantin struct_bylighting la yahoo.com
Dum Mai 10 16:57:00 EEST 2009

On May 10, 3:19 am, Andrei Popescu <andreimpope... la gmail.com> wrote:
> Credeam că ați citit:
>
> „Ca un serviciu pentru necunoscătorii limbii engleze oferim mai jos și o
> traducere în limba română. Traducerea nu a fost făcută de un traducător
> autorizat și în caz de litigiu varianta originală în engleză este cea
> valabilă.”

Nu-i adevărat! Dacă cineva include la el în program licența tradusă,
licența tradusă se aplică și nu originalul în engleză. Dacă introduce
și originalul și traducerea, se aplică amîndouă. Există și
posibilitatea să se bată cap în cap, caz în care cele două licențe se
descalifică reciproc (iar obiectul licenței trece direct în domeniul
public).

Eu înțeleg că "este o simplă traducere", însă nu vreți să auziți că
cineva n-a înțeles amănuntul cu "o simplă traducere" și a început să o
folosească. Chestiile legale care ne depășesc nu ar trebui să apară pe
sait.

Chiar nu mai este altceva de tradus?

Lucian