[software-liber] ?

ovoid mail.cosmin la gmail.com
Vin Mai 15 01:38:45 EEST 2009

Două chestiuni:

1.Acum am auzit de acest grup și recunosc, sunt interesat. Nu am
experiența vastă ca programator iar ca open-source am doar câteva
tentative (nefinalizate) în python pentru nokia-symbian  în special.
Dar sunt un adept al software-ului open source. Am trecut de la XP-ul
pe care îl luăm toți piratat de la un prieten la Linux fără să știu
prea multe despre acesta, tocmai din motive de 'software liber'.
Momentan folosesc un Debian și un Ubuntu (tot debian, știu...).

2.În 'lista membrilor' din mail-ul primit mă așteptap să găsesc și
câteva nume cunoscute. Surpriză: 'nimic găsit' e rezultatul la care
duce link-ul. Înțeleg dreptul la intimitate al membrilor, dar de ce
mai postați link-ul dacă duce niciunde?